FAQ
Frågor om Cool Caps
Vad är Cool Caps?
Cool Caps är den nya minten med dubbla funktioner som både ger dig god andedräkt i munnen och från magen. Minten är väldigt lite, praktisk och effektiv.
Vad skiljer Cool Caps ifrån andra produkter som bekämpar dålig andedräkt?
Coolcaps är en helt unik lösning till dålig andedräkt, inget tuggande, inget borstande utan bara ett snabbt pop och resultatet får du direkt. Minten är även unik med att ge dig en god andedräkt hela vägen från magen och eliminerar illa luktande rapar mm.
Innehåller Cool Caps gelatin?
Cool Caps innehåller inte den vanliga gelatinen utan gelatin på nöt-kreatur, dvs äter man inte vanlig gelatin går det alldeles utmärkt att använda Cool Caps.
När ska man ta Cool Caps?
Cool Caps passar till när som helst, perfekt efter en måltid, kaffe eller bara när du vill fräscha upp din andedräkt.
Hur lång tid tar det innan man känner effekten av Cool Caps?
Effekten av Cool Caps får du direkt, på bara någon sekund har det yttre lagret smält och stark mint smak sprider sig nu i din mun. Den lilla återstående kulan sväljer du sedan för att även bekämpa dålig andedräkt från magen.
Är Cool Caps lämpligt för dagligt bruk?
Ja, absolut eftersom Cool Caps varken innehåller socker eller har några kalorier.
Fraktfrågor
Hur lång är leveranstiden?
Vi försöker alltid hålla en leverans tid på 1 till 5 dagar. Ibland finns det självklart saker som kan hindra detta så som väder, högtider eller röda dagar. ( Brev kommer bara varannan dag ).
Vart får jag mitt paket?
Du får ditt brev smidigt i brevlådan för att förenkla för dig som kund.
Kan jag får mitt paket levererat till ett postombud?
För tillfället levererar vi bara till brevlådan, detta föra att både kunna hålla ner priset, erbjuda gratis frakt men även för att det ska vara så smidigt som möjligt för dig som kund.
Vad gör jag om mitt paket inte kommit fram eller är skadat?
Skulle det under någon omständighet vara så att dit paket skadats eller inte kommer fram ber vi er kontakta oss på mail med bild så. Vi jobbar alltid med att våra kunder ska vara hundra procent nöjda och skickar alltid ut en kompensations produkt vid sådana fall. (coolcapskundtjanst@outlook.com)
Reklamation/returfrågor
Hur gör jag om jag vill göra en reklamation?
Före varje leverans så kontrollerar vi alla produkter för att säkerställa att de är intakta. Om en defekt eller felaktig produkt ändå skickas till dig, lovar vi att åtgärda felet kostnadsfritt, i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Om du behöver returnera en defekt produkt, måste du kontakta oss innan detta för att erhålla godkännande. Ditt klagomål ska lämnas in omedelbart när defekten upptäcks.
Kan man skicka tillbaka produkten?
För att spara på allas tid och miljö ber vi aldrig våra kunder att skicka tillbaka produkten men vi kompenserar alltid om fel skulle uppstå.